Het Geduld besteedt ledenadministratie uit

Woensdag, 21 oktober 2020

Beste leden,

De ledenadministratie vervult een belangrijke en zeer arbeidsintensieve rol in het verenigingsleven. Het versturen van de acceptgiro’s en herinneringen, het maken van incassobestanden en het registreren van de betalingen kostte onze vereniging veel tijd, geld en energie.Het bestuur heeft daarom besloten om gebruik te maken van de service ledenadministratie van Sportvisserij Nederland. Wat houdt dit precies in voor u?Sportvisserij Nederland zal begin november de contributie incasseren namens HSV Het Geduld, de leden zonder automatische incasso ontvangen half november een factuur met acceptgiro en machtigingsformulier.
Na betaling stuurt Sportvisserij Nederland de VISpas rechtstreeks naar u toe.Dit houdt echter in dat de leden, die veranderingen willen doorgeven, dit nu rechtstreeks moeten doen bij Sportvisserij Nederland per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl of via telefoon 0900-2025358 (€1,- per gesprek).Sportvisserij Nederland is tijdens werkdagen tussen 09:00 – 17:00 te bereiken en kunnen eventuele problemen meteen oplossen. Bovendien is er voor onze vereniging nu altijd continuïteit wat betreft de ledenadministratie.
Let op, voor de betaling geldt dus een andere IBAN, namelijk NL04INGB0650393872 ten name van Sportvisserij Nederland.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van HSV Het Geduld
e-mailadres: Hetgeduld@onsbrabantnet.nl

Oftewel in mijn eigen woorden: voor iedereen die een automatisch incasso ooit heeft afgegeven verandert er niets, alleen gaat het geld niet naar de visclub maar naar het bovengenoemde ING Bank rekeningnummer van Sportvisserij Nederland die het dan, na verwerking weer doorstuurt naar ons, de Vispas komt rechtstreeks naar je toe via Sportvisserij Nederland, scheelt ons een hoop werk.Contant betalen bij Ad van der Zanden aan de deur kan niet meer, iemand die tot nu toe contant betaalde krijgt een factuur en acceptgiro zodat ze het geld kunnen overmaken naar Sportvisserij Nederland.Tevens ontvang je daarbij een Machtiging tot incasso zodat je vanaf november 2021 automatisch wordt geïncasseerd door Sportvisserij Nederland en daarna de Vispas rechtstreeks thuis gestuurd krijgt.

Mocht iemand na het lezen van deze korte brief nog met vragen zitten, stuur ff een e-mailtje naar bovenstaand e-mail adres.