Hartelijk welkom op de site van Het Geduld.

Hengel Sport Vereniging Het Geduld is opgericht op 15 mei 1928.
Onze vereniging heeft al jaren meer dan 450 leden zodat we gerust kunnen stellen dat we een solide vereniging zijn met een ver verleden. We hebben een eigen vijver “De Koppelen” gelegen aan de IJsbaanlaan in Beek en Donk, dus in het centrum van Beek en Donk en deze is voor iedereen, ook de minder-valide visser goed bereikbaar; voor hen is er een speciaal toegangspad en een veilige vissteiger aanwezig.

Zie onze vijver

Op onze vijver wordt, in het seizoen, gemiddeld 1 x per 14 dagen een evenement georganiseerd zoals het Koningsvissen, forelvissen en de nachtkarperwedstrijden voor de jeugd tot en met 17 jaar, deze evenementen worden druk bezocht. De schuilhut biedt uitkomst als er een buitje mocht vallen en u wilt nog niet stoppen met vissen omdat u geweldig aan het vangen bent. Tevens kunt u bij onze vereniging terecht voor alle benodigde visdocumenten.

De leden worden regelmatig per e-mail op de hoogte gehouden van de evenementen en nieuwtjes binnen de vereniging. Ook zorgen we er voor dat het nieuws en de evenementen gepubliceerd worden via de lokale zender Omroep Kontakt, het gemeenschapsblad “De Mooilaarbeekkrant” en op deze site. We zijn er trots op om een groot aantal jeugdleden te hebben, momenteel zo’n 80-tal, want wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Het is ook heel mooi voor ons om te zien dat er enkele jeugdleden zijn toegetreden tot het Bestuur en daar hun verantwoordelijkheid nemen zodat ook de bestuursfuncties voor de toekomst kunnen worden gewaarborgd.

Deze documenten zijn te bestellen bij Sportvisserij Nederland online
Bestellen vispas. Als volwassene betaalt u € 33,00 per jaar, een jeugdlid t/m 13 jaar is gratis. Sinds 1 januari 2013 is het betalen van het lidmaatschap alleen nog maar mogelijk met een automatische machtiging tot incasso. Het stopzetten van een incasso moet gedaan worden vóór 15 september online bij Sportvisserij Nederland ledenadministratie@vispas.nl.

GPS coördinaten: 51.532240N – 5.638170E

Voor nadere informatie kunt u onze website bezoeken