Verrassingswedstrijd 2024

Zaterdag, 14 september 2024

Martien Vogels wint verassingswedstrijd 2024

Verrassingwedsdstrijd gewonnen door Martien Vogels

Op zaterdag 14 september hebben we als verassing een wedstrijd gevist waaraan alle wedstrijdvissers mochten deelnemen. Hierop hebben 15 vissers ingeschreven helaas waren er veel afmeldingen erg jammer. We hadden een frietwagen laten komen na afloop, en we hadden prijzen voor de eerste drie vissers.
Om 12 uur was het afgelopen en konden wij gaan uitrekenen wie de eerste winnaar zou worden. Dit werd Martien Vogels die de meeste kilo vis naar boven haalde met veel vissen. Hierna konden we ons tegoed tegoed aan de heerlijke snacks van de frietwagen.

De uitslagen

1.Martien Vogels         58 punten      15 stuks      3.580 gram
2. Ad van der Zanden   57 punten     33 stuks       1.695 gram
3. Marc Spierings          57 punten     30 stuks       1.735 gram

Volgende week zaterdag 21 september is de volgende koningswedstrijd verzamelen om 08:00 aan het kanaal.