Uitslagen koningswedstriijd 322024

Hengelsportvereniging
Het Geduld

2e Koningswedstrijd HSV Het Geduld gewonnen door Marc Spierings
Zaterdag 15 juni hebben we de 2e koningswedstrijd gevist op onze vijver. In de stromende regen zijn we gestart maar voor we alles hadden opgebouwd was het droog en konden we gaan vissen. Er werd erg veel gevangen maar liefst 2x zoveel als vorige keren, maar ja er zaten ook enkele grote jongens tussen. Uiteindelijk werd Marc Spierings onbetwist winnaar zowel in kilo’s als aantallen, dus wederom kandidaat voor de nieuwe titel. Er werden maar liefst 245 vissen gevangen met een gewicht van 42,590 kilo.

De uitslagen
1.Marc Spierings                       60 punten            35 stuks   9.040 gram
 2. Gerard van Stiphout             53 punten            15 stuks   6.120 gram
 3. Gerard van Eert                    52 punten           15 stuks  5.170 gram

Tussenstand na 2 wedstrijden

1. Marc Spierings               112 punten
2. Toon Jansen                   106 punten
3. Gerard van Stiphout        105 punten

Volgende wedstrijd is alweer op zaterdag 29 juni om 08:00 verzamelen aan de vijver.